Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kategorie produktów Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 45 z 50)

Kategorie produktów

  • Firma Lefthand z ponad 10 letnim doświadczeniem jest liderem na rynku oprogramowania finansowo księgowego na platformę Linux oraz jest jednym z czołowych producentów na Windows. W swojej ofercie posiada szereg programów niezbędnych do prowadzenia księgowości w małych firmach rozpoczynających swoją działalność, jak i dla tych, które mają już za sobą czasy rozliczania się za... Czytaj więcej »

  • Środki do prania

    Niedziela, 01 lipca 2007

    Segment środków do prania to jedna z największych na polskim rynku kategorii chemicznych. Jest to również rynek charakteryzujący się bardzo ostrą konkurencją o klienta, czego wynikiem jest między innymi bardzo bogata oferta asortymentowa. Zdecydowanie najpopularniejszą kategorią środków do prania pozostają proszki, po nich są preparaty do prania tkanin delikatnych i wełny oraz... Czytaj więcej »

  • Szybko i smacznie, czyli dania gotowe

    Poniedziałek, 25 czerwca 2007

    Statystyczny Polak wciąż konsumuje mniej dań gotowych, niż mieszkańcy krajów starej Unii. Zjawiska społeczne i trendy w konsumpcji pozwalają prognozować wzrost rynku żywności gotowej, który utrzyma się w dłuższej perspektywie. Czytaj więcej »

  • Słone przekąski ...

    Poniedziałek, 25 czerwca 2007

    Rynek słonych przekąsek jest rynkiem dynamicznym. Z punktu widzenia wielkości sprzedaży, kategoria tych produktów wykazuje wzrost sprzedaży, ale konsumpcja słonych przekąsek w Polsce jest jeszcze na dosyć niskim poziomie w porównaniu z innymi krajami i wynosi poniżej 2 kg na osobę rocznie. Dla przykładu w Wielkiej Brytanii wynosi ona 7,5 kg, w Irlandii 6,4 kg a w Skandynawii... Czytaj więcej »

  • Bądź fit - odchudzanie i nie tylko

    Poniedziałek, 25 czerwca 2007

    Myśl o nadchodzącym lecie skłania wiele osób do przejścia na dietę. Oprócz skomponowania odpowiedniego menu, składającego się z niskokalorycznych produktów, warto sięgnąć także po herbaty i inne produkty wspomagające trawienie czy ułatwiające odchudzanie. Czytaj więcej »

  • Polska zajmuje wysoką piątą pozycję wśród krajów europejskich (wyłączając Rosję) pod względem ilości posiadanych zwierząt domowych. Szacunki wskazują, że w Polsce jest 7,5 miliona psów i 4,5 miliona kotów. Rynek karm dla zwierząt szacowany jest na ponad 870 mln złotych, z czego wartościowo 56% stanowi karma dla psów (sucha to 33%, mokra 18% i 4,5% to przekąski i... Czytaj więcej »

  • Rynek konserw mięsnych

    Piątek, 01 czerwca 2007

    Żelazna rezerwa kontra produkt wysokiej jakości – czyli co zmieniło się na rynku konserw mięsnych Czytaj więcej »

  • Rynek piwa jasnego

    Piątek, 01 czerwca 2007

    Piwo jasne stanowi od lat najmocniejszą kategorię z całego rynku piwa. Dostępne jest w prawie wszystkich sklepach oferujących tego typu trunki. Czytaj więcej »

  • Sprawna wysyłka korespondencji

    Wtorek, 22 maja 2007

    W dzisiejszych czasach żadna firma nie może skutecznie działać bez odpowiedniego obiegu dokumentów. Codziennie do każdej firmy wpływa mnóstwo pism i mnóstwo z niej „wychodzi”. Czytaj więcej »

  • Ugaś pragnienie jogurtem !

    Wtorek, 22 maja 2007

    Pragnienie można ugasić nie tylko wodą czy sokiem. Konsumenci coraz częściej szukają na półkach sklepowych napoi mlecznych, na przykład - jogurtów pitnych. O komentarz do rynku tych produktów poprosiliśmy przedstawicieli producentów. Czytaj więcej »

  • Rozpoczyna się cudowny okres plenerów i eskapad poza miasto. Wszyscy bardzo chętnie opuszczają domowe pielesze – pakują do bagażników sprzęt sportowy, krzesełka turystyczne i zakurzone grille. Zabierają rodzinę, przyjaciół, domowe zwierzaki i wyjeżdżają na weekendowe wycieczki i pikniki. Ci co zostają „wyprowadzają się” na tarasy, do ogródków, na... Czytaj więcej »

  • "Warunki sprzyjają"

    Wtorek, 22 maja 2007

    Pod hasłem „Warunki Sprzyjają” rozpoczęła się wiosenno – letnia kampania reklamowa sztandarowej marki Perła – Browary Lubelskie S.A. – Perły Chmielowej. Czytaj więcej »

  • Chusteczki nawilżające

    Wtorek, 22 maja 2007

    Trudno sobie dzisiaj wyobrazić podróż wakacyjną z rodziną, bez spakowania chusteczek nasączonych. Są to produkty, które pomogą w utrzymaniu właściwej higieny zarówno u niemowląt i dzieci, jak i u dorosłych. Czytaj więcej »

  • Zbliża się lato, a więc okres, w którym trzeba zaopatrzyć sklep w niezbędne kosmetyki do pielęgnacji słonecznej. Każdy, kto chce skorzystać z dobroczynnego działania słońca sięga właśnie po te produkty. Co nowego w tym sezonie zaproponują firmy kosmetyczne? Czytaj więcej »

  • Rynek karmelków w Polsce

    Wtorek, 01 maja 2007

    Udział cukierków w rynku słodyczy wartościowo stanowi 17,6 %. Największy udział w segmencie cukierków pod względem ilości sprzedaży mają karmelki twarde - ponad 48% rynku. Drugie miejsce w tym segmencie zajmują gumy rozpuszczalne z 20,5-proc. udziałem w rynku. W ostatnim okresie gumy te odnotowały wzrost udziału w rynku prawie 1 punkt procentowy oraz wzrost ilości sprzedaży o... Czytaj więcej »

  • Rynek słodyczy w Polsce ma duży potencjał, rozwija się średniorocznie w tempie wzrostu dochodu narodowego. Niezależnie jednak od zamożności społeczeństwa konsumenci zawsze będą mieli ochotę na coś słodkiego. Ponadto, Polska jest krajem, w którym spożycie produktów czekoladowych jest wciąż na dużo niższym poziomie niż w krajach zachodnioeuropejskich. Czytaj więcej »

  • Konsumpcja płatków śniadaniowych, z których przygotowanie pożywnego i odpowiedniego dla organizmu śniadania jest bardzo proste, stale w Polsce rośnie. Polacy dostrzegają zalety płatków śniadaniowych, które coraz powszechniej produkowane są z pełnych ziaren zbóż, przez co ich walory żywieniowe są coraz wyższe. Polak przeciętnie w ciągu 2006 roku zjadł nieco ponad kilogram... Czytaj więcej »

  • Rynek napojów energetycznych

    Wtorek, 01 maja 2007

    Bardziej aktywny styl życia Polaków sprawia, że napoje izotoniczne i energetyczne stały się prawdziwym hitem. Głównym zadaniem napojów izotonicznych jest uzupełnienie w organizmie wody i elektrolitów m.in. w trakcie i po aktywności fizycznej. Napoje energetyczne mają natomiast dostarczać energii, pomóc w przezwyciężeniu zmęczenia czy stresu i polepszyć wydolność... Czytaj więcej »

  • Rynek środków przeciwko owadom

    Wtorek, 01 maja 2007

    Rynek środków owadobójczych i odstraszających owady rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok zwiększa się ilość sprzedawanych środków oraz ich dostępność w punktach detalicznych. Sklepy coraz chętniej decydują się na sprzedaż tej kategorii, a te które wprowadziły ją w zeszłych sezonach, chętnie rozszerzają asortyment. Rynek środków owadobójczych wart jest 46,0... Czytaj więcej »

  • Natura w kosmetykach

    Wtorek, 17 kwietnia 2007

    Na rynku kosmetyków obok uznanych od lat firm kosmetycznych, pojawiają się mniej znane, lecz bardzo sprofilowane firmy kosmetyczne oferujące produkty zawierające wyłącznie naturalne substancje roślinne, bądź powstałe na bazie surowców roślinnych. Wpisuje się to ogólnie w trend, który w takich krajach, jak Niemcy, Francja czy Wielka Brytania rozwinął się w ostatnich latach... Czytaj więcej »

  • Rynek herbat - po kilku latach zastoju - zaczyna się dynamicznie rozwijać. Dbają o to czołowi producenci, importerzy i dystrybutorzy herbat, wprowadzając cały czas nowe produkty. Nowe smaki, opakowania, promocje i innowacje widoczne są w każdym segmencie - od czarnych, przez owocowo- ziołowe do tzw. herbat funkcjonalnych, mających specjalne właściwości zdrowotne- lecznicze lub... Czytaj więcej »

  • Piwo ze smakiem

    Wtorek, 17 kwietnia 2007

    Segment piw smakowych tzw. Specialities zaczął się rozwijać pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Do tej kategorii w Polsce zaliczamy zarówno piwa owocowe, o posmaku innego alkoholu, jak i piwa różniące się od tradycyjnych pilsów sposobem fermentacji, kolorem, zawartością ekstraktu i alkoholu. Segment ten rośnie w tempie około pół procenta rocznie (w tej chwili udziały... Czytaj więcej »

  • Jak dbać o organizm wiosną ?

    Wtorek, 17 kwietnia 2007

    Nadchodzi wiosna, pojawiają się pierwsze promienie słońca, ale również tzw. wiosenne przesilenie. W sytuacji osłabienia organizmu należy dokładniej przyjrzeć się swojej diecie i dostarczyć organizmowi zwiększoną dawkę witamin i składników mineralnych. Eksperci od żywienia zalecają w takiej sytuacji regularne spożywanie warzyw i owoców, rekomendując mrożonki... Czytaj więcej »

  • Grillowanie ze smakiem

    Wtorek, 17 kwietnia 2007

    Grill to doskonały pretekst, by spędzić czas na świeżym powietrzu z rodziną, przyjaciółmi i oczywiście zjeść coś pysznego. Dzięki przyprawom, z łatwością można przygotować smaczne i aromatyczne potrawy. Czytaj więcej »

  • Desery mleczne

    Wtorek, 17 kwietnia 2007

    Desery mleczne cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów. Klient ma do wyboru całą gamę produktów w różnej cenie i opakowaniu. Które z tych produktów cieszą się największą popularnością? Jakich zmian na rynku należy się spodziewać? Czytaj więcej »

  • Kobiety lubią brąz... a producenci kosmetyków doskonale o tym wiedzą, dlatego też większość z nich posiada w swojej ofercie kosmetyki brązujące w postaci balsamów, kremów, emulsji, mgiełek lub olejków. Tego typu produkty można zaliczyć do kosmetyków całorocznych, pomimo że wiosną poziom ich sprzedaży ma tendencję wzrostową. Zbliżające się lato powoduje także wzrost... Czytaj więcej »

  • Wódki smakowe - Raport rynkowy

    Niedziela, 01 kwietnia 2007

    W 2006 roku kategoria wódek zanotowała zarówno ilościowy, jak i wartościowy spadek sprzedaży. Spadkowym tendencjom oparł się segment wódek smakowych, premium oraz importowanych. Według danych ACNielsen w okresie od sierpnia 2005 do września 2006 w Polsce sprzedało się 174, 14 mln litrów wódki. Było to jednak o 2 proc. mniej niż rok wcześniej, kiedy wielkość sprzedaży tego... Czytaj więcej »

  • Rynek lodów i deserów lodowych

    Niedziela, 01 kwietnia 2007

    Desery mleczne cieszą się dużym zainteresowaniem wśród polskich konsumentów. Klient ma do wyboru całą gamę produktów w różnej cenie i opakowaniu. Lato to naturalny czas spacerów i odpoczynku na świeżym powietrzu. Zatem konsumpcja o charakterze spontanicznym - w porcjach dla jednej osoby - jest dominująca. W umiarkowanie ciepłe dni polscy klienci wybierają lody mleczne i z... Czytaj więcej »

  • Na wielkanocnym stole ...

    Poniedziałek, 19 marca 2007

    Zbliża się okres świąt Wielkanocy. Jest to okres, w którym poszukujemy czegoś nowego na świąteczny stół. Jakie wędliny polecają Państwo na tegoroczne święta? Czytaj więcej »

  • Rozmowę z Panem Marcinem Kręglickim, współwłaścicielem firmy Siesta - restauracje i catering, współgospodarzem programu „Dwoje w Kuchni” w kanale „Kuchnia TV”, przeprowadziła Anna Moderska. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51